Роботи замість продавців: Hyundai вже запустила інтерактивного консультанта в своєму автосалоні
Hyundai представила DAL-e, нового робота-консультанта для обслуговування клієнтів, який пройде випробування в шоу-румі Hyundai Motor на півдні Сеула в рамках пілотного проєкту. За словами компанії, робота DAL-e можна буде використовувати, зокрема, для обслуговування клієнтів, які хотіли б скоротити контакти з людьми під час пандемії COVID-19.
Ім’я робота DAL-e є абревіатурою «Drive you, Assist you, Link with you-experience» (вести вас, допомагати вам, зв’язуватися з вами). Повідомляється, що робот оснащений «ультрасучасним штучним інтелектом», розробленим для забезпечення дружнього обслуговування клієнтів, і використовує машинне навчання для обробки мови. Він здатний розпізнавати обличчя, а також «розуміє» мову, що дозволить йому спілкуватися з потенційними клієнтами.
За словами Hyundai, робот може розпізнати, коли хтось увійшов в шоу-рум без маски, і порадити йому її одягнути. DAL-e також може переміщатися завдяки чотирьом всеспрямованим колесам, супроводжуючи клієнтів виставковою залою. У верхній частині його «голови» знаходиться сенсорний дисплей, на якому ви можете отримати додаткову інформацію про представлені в шоу-румі автомобілі. DAL-e також може підключатися через бездротову мережу до великого дисплея, щоб показати інформацію про конкретну модель або використовувані технології, і навіть попросити відвідувачів зробити з ним Селфі.
У разі успіху пілотного проєкту, роботи DAL-e з’являться в інших шоу-румах Hyundai та Kia.