Tesla везе Cybertruck в рекламний тур по Китаю, хоча він ще там не продається
Компанія Tesla планує провести тур по Китаю для презентації свого електромобіля Cybertruck і привернення нових клієнтів на тлі зростаючої конкуренції.
Про це повідомляє Bloomberg.
Хоча Cybertruck не доступний для продажу в Китаї, тур зупиниться в багатьох містах, включаючи Шанхай, Пекін, Шеньчжень, Ченду, Нанкін, Ханчжоу, Сіан і Чунцін. Крім того, Tesla організовує онлайн-голосування, де учасники можуть вказати свої особисті дані та обрати найближчий магазин Tesla, щоб отримати рекламні дзвінки щодо інших моделей автомобілів.
Цей тур є частиною стратегії Tesla з просування на ринку Китаю, де конкуренція зростає від BYD, Li Auto і Geely. Прогнозується, що зростання китайського ринку електромобілів зробиться повільнішим у 2024 році через нерівномірне відновлення після пандемії. У 2023 році Tesla продала 1,81 мільйона автомобілів по всьому світу, а більшість з них було відвантажено зі заводу в Шанхаї.