У Білорусі пролунав потужний вибух: на носії Кинджалів МІГ-31К спалахнув двигун

За інформацією групи “Беларускі Гаюн”, у повітрі в російського винищувача виник помпаж двигуна після загоряння. Літак здійснив екстрену посадку на аеродромі “Мачулищі”.

В українських Telegram-каналах 19 січня з’явилася інформація про те, що в білорусі пролунав потужний вибух через спалах двигуна літака МіГ-31К, що піднявся в повітря. У зв’язку з цим спостерігачі моніторингової групи “Беларускі Гаюн” повідомили, що за їхніми даними йдеться не про вибух, а про помпаж двигуна винищувача.

За інформацією спостерігачів, близько 12 години дня за мінським часом мешканці Молодечненського району Мінської області чули в небі сильний вибух. Вони розповіли, що від ударної хвилі затремтіли вікна в будинках як у самому місті Молодечно, так і в його передмісті.

Спостерігачі уточнили, що подія сталася о 10.59 за київським часом над районом Молодечно.

“У винищувача МіГ-31К ВКС РФ (RF-95194) сталося займання одного з двох двигунів, яке супроводжувалося звуком вибуху — насправді ж це був звук помпажу двигуна після займання”, — написали “Беларускі Гаюн”.

Внаслідок пригоди винищувач був змушений екстрено завершити політ і повернутися на аеродром “Мачулищі”. При цьому зазначається, що спалах двигуна стався саме у того винищувача-перехоплювача МіГ-31К, у якого загорівся двигун 25 грудня 2022 року.

Помпаж двигуна літака

Помпаж – це взривний режим роботи авіаційного турбореактивного двигуна, у якому порушується його газодинамічна стійкість. Як правило, помпаж супроводжується бавовнами в повітрозабірнику через протитік газів, різким падінням тяги двигуна, потужною вібрацією та димленням вихлопу.

При помпажі повітряний потік, що обтікає лопатки робочого колеса, різко змінює напрямок, усередині турбіни виникають турбулентні завихрення, а тиск на вході компресора стає рівним або більшим, ніж на його виході. Внаслідок цього процесу на лопаті крильчатки починають діяти ударні навантаження, що може завдати серйозної шкоди двигуну прямо під час польоту.

Помпаж двигуна військового літака

У разі виникнення помпажу пілот змушений спрямовувати літак у піку — з високою ймовірністю це допоможе запобігти знищенню двигуна прямо в повітрі.

Джерело focus

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше