У Приват24 з’явився новий сервіс, який допомагає отримати миттєву поміч при шахрайстві
ПриватБанк запустив сервіс, який допоможе клієнтам, що зіткнулися зі спробами шахрайства, терміново інформувати банк про такі випадки та миттєво отримати допомогу чи консультацію від банку в мобільному застосунку Приват24.
Про це повідомляє пресслужба банку.
Терміновий сервіс інформування про шахрайство у Приват24 містить усі необхідні заходи, щоб запобігти подальшим спробам шахрайства та мінімізувати ризики для клієнта, а в деяких випадках автоматично створити заявку на повернення коштів.
Скористатися сервісом можна у разі, коли:
– шахраї списали гроші з картки
– не доставлено оплачений товар чи послуга
– передано персональні дані третім особам
– отримано посилання на підозрілий сайт
– був контакт із шахраями.
Щоб отримати допомогу від банку, потрібно відповісти на прості запитання у розділі “Повідомити про шахрайство”.
Також ПриватБанк закликає клієнтів за допомогою нового сервісу передавати інформацію про шахрайські (фішингові) сайти, підозрілі телефонні номери зловмисників.