Він допомагає навіть “тролити”: як ChatGPT став частиною війни між McDonald’s та Burger King

ChatGPT активно увірвався у всі сфери нашої діяльності. Цікаво, що навіть смм-ники знайшли йому цікаве застосування.

Про це пише 24 Канал з посиланням на businessinsider.

Burger King та McDonald’s вкотре вирішили “помірятися” бургерами. Це призвело до дуже кумедної ситуації.

Як Burger King і McDonald’s воюють за допомогою ChatGPT

У Бразилії Burger King та McDonald’s розмістили свої білборди поруч. Цікаво, що обидва рекламні повідомлення кажуть про те, що бургер від компанії є “найбільш знаковим” бургером.

Виявляється, обидва рекламні повідомлення складав ChatGPT. У них навіть подібний дизайн, тож смм-ники, користуючись штучним інтелектом, не потурбувалися навіть про оригінальність.

Раніше McDonald’s публічно запитав у ChatGPT про найбільш відомий бургер у світі, і отримав у відповідь свій продукт. Burger King вирішив не відставати від конкурента, але зробив не надто переконливий крок.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше