X Ілона Маска втрачає довіру: рекордний трафік під час «Суперкубку» – сфальшовано
За даними кіберфахівців CHEQ, рекордний трафік у X, про який заявляла компанія Ілона Маска, під час «Суперкубку», сфальшовано. Про це повідомляє Mashable.
11 лютого 2024 року відбувся 58-й «Супербоул» — фінальна гра за звання чемпіона Національної футбольної ліги США. Цього року 30-секундний слот коштував $7 млн.
Щорічно телетрансляцію дивляться в середньому 100 млн глядачів. Цьогорічний побив рекорди: трансляція на телеканалі CBS стала найпопулярнішою телевізійною подією в історії США. У Х Ілона Маска опублікували власний пресреліз, у якому назвали «Супербоул LVIII» однією з найбільших подій на платформі соцмереж з більш ніж 10 млрд показів і понад 1 млрд переглядів відео.
Однак, схоже, що значна частина цього трафіку на X може бути фальшивою, згідно з даними, наданими Mashable провідною фірмою з кібербезпеки, яка відстежує ботів і фейкових користувачів CHEQ.
У чому суть
За даними CHEQ, 75,85% трафіку з X на сайти його рекламних клієнтів протягом вихідних, коли проходив захід, були фейковими. Дані CHEQ для цього звіту ґрунтуються на 144 000 відвідувань сайтів клієнтів, які надійшли від X протягом вихідних у день «Супербоул», з п’ятниці, 9 лютого, до кінця неділі 11 лютого. Дані були зібрані від 15 000 клієнтів CHEQ. Фахівці кажуть: це невелика частина релевантних даних, і вони не є науково обґрунтованою вибіркою, але, тим не менш, свідчать про драматичну тенденцію.
Що ще цікавого
Власник малого бізнесу Джин Маркс поділився результатами своєї рекламної кампанії в X з The Guardian. Після витрат на рекламу $50 аналітика X показала, що його сайт отримав 350 кліків з приблизно 29 000 переглядів. Однак, згідно з даними Google Analytics, Х не був джерелом жодного з фактичного трафіку, отриманого його сайтом за цей період часу.
За даними CHEQ щодо Facebook, Instagram та TikTok з точки зору фальшивого трафіку, жодна інша платформа не наблизилася до майже 76% X.
- З понад 40 млн відвідувань TikTok лише 2,56% визнали фейковими.
- Facebook зареєстрував 8,1 млн відвідувань, і 2,01% з них були класифіковані як неавтентичні.
- У Instagram лише 0,73% з 68 700 відвідувань платформи були фейковими.