З 4 березня Meta вводить нові норми для реклами соціальних тем в Україні
4 березня 2024 року Meta посилить заходи з забезпечення прозорості реклами, що стосується соціальних питань в Україні. Про це повідомляє пресслужба компанії.
У Meta вважають, що більша прозорість веде до підвищення підзвітності та відповідальності як з боку самої компанії, так і серед рекламодавців. Тому гігант соцмереж вирішив поширити ці зусилля на глобальному рівні, у тому числі й в Україні.
Що зміниться для рекламодавців Facebook 4 березня
Починаючи з 4 березня 2024 року Facebook зобов’яже рекламодавців, котрі бажають запустити рекламу, пов’язану з соціальними питаннями в Україні, пройти авторизацію та додати застереження «Оплачено коштом» до оголошення.
Розміщувати рекламу, що стосується соціальних питань, можуть тільки адміністратори сторінки. Принаймні один з них має пройти верифікацію особи.
Meta розглядає документи протягом 48 годин, а перевірка застережень зазвичай завершується протягом 24 годин. Час розгляду рекламних оголошень може тривати до 72 годин.
Надалі рекламні оголошення будуть зберігатися у Meta’s Ad Library протягом семи років. Це необхідно для того, щоб громадськість могла бачити, хто запускав рекламу та деталі налаштувань таргетингу.
Ми хочемо бути певні, що люди в Україні мають доступ до деталей такої реклами та знають, хто за нею стоїть
Катерина Крук, керівниця з питань публічної політики щодо України в Meta
Що належить до соціальних тем в Україні
Згідно з політикою Meta, до соціальних тем в Україні належать:
- громадянські та політичні права;
- імміграція;
- політичні цінності та урядування;
- злочинність;
- економіка;
- питання безпеки та зовнішня політика;
- екологічна політика;
- вогнепальна зброя;
- здоров’я.
Нові правила доповнюють політику Meta щодо реклами стосовно виборів або політики, яка діє в Україні з 2019 року. Більше інформації про нововведення можна отримати за посиланням.