“Починає замінювати людину”: Google звільнить частину працівників через ШІ

Google може скоротити частину свого персоналу через впровадження ШІ-інструментів, які автоматизують процес продажу реклами.

Про це повідомляє PCMAG.

Рекламний бізнес є одним з основних джерел доходу Google, який у 2022 році становив понад $200 млрд. За наявними даними, зараз рекламний підрозділ Google налічує близько 30 тис. співробітників, половина з них займається продажем реклами для певних рекламних сервісів Google, як-от Google Ads, YouTube, Google Play та інші.

Однак після запуску низки ШІ-інструментів, які дозволяють рекламодавцям самостійно створювати, оптимізувати та аналізувати свої рекламні кампанії, необхідність у цих співробітниках фактично відпала.

Google стверджує, що ШІ-автоматизація допомагає покращити взаємодію рекламодавців із компанією, забезпечити більшу ефективність та точність реклами, а також знизити витрати на обслуговування.

Очікується, що у довгостроковій перспективі заміна співробітників на ШІ допоможе Google наростити прибуток, але також загрожує робочим місцям людей у різних сферах.

Джерело speka

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше