Google навчився генерувати образи товарів на основі опису для пошуку подарунків
Пошукова система Google Search Generative Experience (SGE) з функціями штучного інтелекту отримає нові можливості, які допоможуть користувачам у пошуку подарунків і покупок. Зокрема, за текстовим описом створюватимуться зображення неіснуючих товарів, схожі на які можна буде купити.
Під час пошуку ідей подарунків Google пропонуватиме тематичні добірки та корисні матеріали за конкретними категоріями. А якщо користувач не може знайти потрібний товар, він зможе описати його текстом.
На основі цього опису система згенерує реалістичне зображення неіснуючого товару. Після цього SGE запропонує схожі реальні варіанти для покупки з каталогу Google Shopping.
Це має допомогти у випадках, коли людина точно знає, що хоче, але не може знайти такий товар у продажу. Нова функція з’явиться в мобільному додатку Google у грудні в США.
Також Google розширила можливості віртуальних примірок одягу для чоловіків перед святковим сезоном. Це дасть змогу легше вибрати подарунки.