Контент-мейкери відходять від платформи Х через проблеми з випалати
Контент-мейкери не бажають розміщувати свій матеріал на платформі X після того, як її придбав Ілон Маск. Соцмережа обіцяє великі виплати, однак насправді відсотки за рекламу є нерегулярними.
Про це повідомляє Bisinessinsider.
Після того, як Маск придбав платформу X, він намагався залучити більше творців контенту і пообіцяв їм великі виплати, щоб скласти конкуренцію YouTube і TikTok.
Маркетологи зауважили, що X все ще значно відстає від цих платформ, а контент-мейкери мають питання до стану рекламного бізнесу X та непослідовності виплат.
Популярний YouTuber MrBeast випробував цю рекламну програму й отримав понад $250 тис.за одне відео. Однак він переконаний, що X платить недостатньо, і вважає, що його виплата є «трохи фасадом».
Інший творець контенту Кріс Рейлі заявив, що його виплати припинялися та відновлювалися двічі за останній місяць. Тому він «не радить людям підписуватися на Premium зараз і намагатися розподілити доходи від реклами, доки все не буде вирішено».
Що відбувається з рекламою на X
Багато великих рекламодавців покинули X після того, як Маск купив її. Вони хвилювалися за безпеку своїх брендів, слабку модерацію вмісту та навіть дописи самого Маска.
У 2023 році X заробила приблизно $1,89 млрд від реклами, що на 54% менше, ніж у 2022 році.
Маск визнав, що відтік рекламодавців може стати проблемою для творців контенту, які сподіваються отримати гроші за свої публікації.
Однак аналітикиня Emarketer Жасмін Енберг сказала, що X не є дуже стабільною або надійною платформою.
«Враховуючи стан рекламного бізнесу, важко уявити, що Маск зможе переконати більшість творців у тому, що він може забезпечити їм стабільне джерело доходу».
аналітикиня Emarketer Жасмін Енберг
За даними опитування The Journal, лише 5% із понад 450 творців планували використовувати X як основну платформу для розміщення свого контенту у 2024 році.