PayPal запускає продукти на основі штучного інтелекту
PayPal оголосила про запуск нових продуктів на базі штучного інтелекту, які мають на меті покращити якість обслуговування клієнтів та збільшити прибутковість компанії.
Про це повідомляє Reuters.
За словами генерального директора PayPal Алекса Крісса, компанія цього року розгорне платформу на базі ШІ, яка дозволить продавцям залучати нових клієнтів на основі їх попередньої історії покупок, використовуючи дані торгових транзакцій на загальну суму приблизно півтрильйона доларів по всьому світу.
Компанія також запускає функцію оплати в один клік, яка має збільшити швидкість та зручність покупок.
Які ШІ продукти планує запустити PayPal
Один з нових продуктів, які PayPal планує впровадити, це “розумні квитанції”, які будуть використовувати ШІ для прогнозування, що покупець може захотіти купити в наступний раз від певного продавця.
Квитанції також будуть містити персоналізовані рекомендації та пропозиції кешбеку від продавця, щоб стимулювати повторні покупки.
Крім того, PayPal представляє функцію оплати “в один клік” під назвою Fastlane, яка дозволить покупцям зберегти свою інформацію про картку та адресу доставки і здійснювати покупки одним натисканням кнопки без введення логіна та пароля.
PayPal також анонсував нові можливості для бізнес-профілів Venmo, які допоможуть малому бізнесу отримати більше відгуків від своїх клієнтів.