“Починає замінювати людину”: Google звільнить частину працівників через ШІ
Google може скоротити частину свого персоналу через впровадження ШІ-інструментів, які автоматизують процес продажу реклами.
Про це повідомляє PCMAG.
Рекламний бізнес є одним з основних джерел доходу Google, який у 2022 році становив понад $200 млрд. За наявними даними, зараз рекламний підрозділ Google налічує близько 30 тис. співробітників, половина з них займається продажем реклами для певних рекламних сервісів Google, як-от Google Ads, YouTube, Google Play та інші.
Однак після запуску низки ШІ-інструментів, які дозволяють рекламодавцям самостійно створювати, оптимізувати та аналізувати свої рекламні кампанії, необхідність у цих співробітниках фактично відпала.
Google стверджує, що ШІ-автоматизація допомагає покращити взаємодію рекламодавців із компанією, забезпечити більшу ефективність та точність реклами, а також знизити витрати на обслуговування.
Очікується, що у довгостроковій перспективі заміна співробітників на ШІ допоможе Google наростити прибуток, але також загрожує робочим місцям людей у різних сферах.