Samsung вимагає знищувати гаджети з неоригінальними запчастинами під час ремонту
Samsung вимагатиме від ремонтних майстерень знищувати гаджети, які використовують неоригінальні запчастини. Про це повідомляє видання 404 Media, яке отримало контракт, обов’язковий для підписання сторонніми сервісами в обмін на постачання оригінальних компонентів від Samsung.
Контракт передбачає кілька суперечливих умов:
- Передача даних клієнтів: Ремонтні майстерні зобов’язані передавати Samsung велику кількість даних про клієнтів, включаючи ім’я, контактну інформацію, причини скарг і подробиці про характер поломки.
- Знищення пристроїв з неоригінальними деталями: Якщо фахівець виявить, що пристрій було відремонтовано з використанням неоригінальних компонентів, він повинен негайно повідомити Samsung про клієнта та розібрати пристрій, фактично знищивши його.
У контракті зазначено:
“Компанія зобов’язана негайно розібрати всі продукти, які створені або зібрані з Сервісних частин, складаються з них або містять будь-які Сервісні деталі, що не були придбані в Samsung (за винятком тих Сервісних деталей, які описано вище), і негайно повідомляє Samsung письмово про деталі та обставини будь-якого несанкціонованого використання або незаконного привласнення будь-якої Сервісної частини для будь-яких цілей, окрім передбачених цією Угодою. Samsung може розірвати цю Угоду, якщо ці умови порушено”.
Цей контракт викликав критику, оскільки раніше Apple звинувачували в тому, що вона перешкоджає ремонту пристроїв у сторонніх сервісних центрах із використанням неофіційних деталей. Як виявилось, Samsung йде ще далі в цьому питанні.
Нещодавно лабораторія iFixit, що спеціалізується на ремонті пристроїв, припинила співпрацю з Samsung через невиправдано високу вартість запасних частин і триваючу практику компанії, що не узгоджується з правом на ремонт. Чи пов’язано це з контрактом, описаним вище, наразі невідомо.