Тепер керувати вертольотом можна лише одним джойстиком і за допомогою двох сенсорних екранів
Каліфорнійська авіаційна компанія Skyryse розробила напівавтономну систему пілотування, яку можна буде встановити на існуючі гелікоптери сторонніх виробників.
The One – перший вертоліт, в якому ця технологія вже «вбудована», що призводить до радикально спрощеної кабіни. Операційна система літака, що отримала назву SkyOS, включає так звану електродистанційну технологію.
Подібно до електроприводу в автомобілях, ця установка замінює електропроводку складними механічними з’єднаннями, які традиційно пов’язують органи управління кабіни з відповідними компонентами польоту. Завдяки такому розташуванню традиційні елементи керування, такі як циклічний важіль, колективний важіль, педалі газу та антикрутного моменту, не обов’язкові – їх функції можна запрограмувати у SkyOS.
Skyryse зазначає, що SkyOS не є повноцінною системою автопілота. Пілот-людина, як і раніше, відповідає за управління вертольотом за допомогою єдиного чотиривісного важеля управління, хоча йому, безумовно, допомагають з усіх боків.
По-перше, завдяки постійному аналізу дій пілота, умов довкілля, стану літака та параметрів польоту SkyOS може автоматично підтримувати літак у безпечному діапазоні польоту (оптимальне поєднання таких факторів, як повітряна швидкість та висота). Також є функція Hover Assist, яка забезпечує стабільне зависання вертольота навіть якщо пілот відпускає ручку управління.
Прості рухи на сенсорному екрані запускають двигун і виконують решту процедури запуску, а також активують функції автоматичного зльоту та посадки.
Крім того, якщо буде виявлений збій у живленні двигуна, SkyOS автоматично перейде в режим авторотації. Функції польоту, такі як планування, підсвічування та приземлення, будуть тоді автоматизовані, хоча пілот, як і раніше, зберігатиме ручне керування, щоб максимально безпечно приземлитися.