Tesla везе Cybertruck в рекламний тур по Китаю, хоча він ще там не продається

Компанія Tesla планує провести тур по Китаю для презентації свого електромобіля Cybertruck і привернення нових клієнтів на тлі зростаючої конкуренції.

Про це повідомляє Bloomberg.

Хоча Cybertruck не доступний для продажу в Китаї, тур зупиниться в багатьох містах, включаючи Шанхай, Пекін, Шеньчжень, Ченду, Нанкін, Ханчжоу, Сіан і Чунцін. Крім того, Tesla організовує онлайн-голосування, де учасники можуть вказати свої особисті дані та обрати найближчий магазин Tesla, щоб отримати рекламні дзвінки щодо інших моделей автомобілів.

Цей тур є частиною стратегії Tesla з просування на ринку Китаю, де конкуренція зростає від BYD, Li Auto і Geely. Прогнозується, що зростання китайського ринку електромобілів зробиться повільнішим у 2024 році через нерівномірне відновлення після пандемії. У 2023 році Tesla продала 1,81 мільйона автомобілів по всьому світу, а більшість з них було відвантажено зі заводу в Шанхаї.

Джерело liga.net

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше