Viber представив нові функції для користувачів і бізнесів
Команда «Вайбер» відзвітувала про реалізовані в месенджері нововведення. Оновлені функції доступні як для звичайної, так і для бізнес-версії програми. Адміністратори і абоненти, які прилучилися до нововведень, в захваті від наданих можливостей, йдеться в оприлюдненому напередодні офіційному прес-релізу Rakuten Viber.
Список вподобаних користувачами нововведень
- статистика спільнот (доступ до статистичних таблиць з аналізом залученості абонентів; відшукати відповідну звітність можна в підрозділі «Інформація про спільноту» (андроїд-версія) або зробивши клік на назву співтовариства (ІОС);У Viber додали нові функції для користувачів і брендів:
- псевдоніми для адмінів (адміністратори корпоративних спільнот отримали можливість вказувати в якості свого нікнейма назву компанії/організації, а адміни інших груп можуть приховувати свою особистість від учасників під вигаданим ім’ям і «нерідною» аватаркою);У Viber додали нові функції для користувачів і брендів:
- збільшення кількості учасників групових відеодзвінків до 30 чол. (+10);У Viber додали нові функції для користувачів і брендів:
- опція відсилання фотографій і відео представникам інтернет-магазинів і брендів в ділових чатах (дозволить своєчасно надавати фотографії та скріншоти чеків, документів та квитанцій, доказів виявлених пошкоджень і браку, після отримання товару і т.д.)У Viber додали нові функції для користувачів і брендів: