Adobe створила спеціальний символ для маркування контенту, створеного штучним інтелектом

Компанія Adobe та інші технологічні фірми створили спеціальний символ для позначення контенту, згенерованого штучним інтелектом. Його можна додавати в метадані зображень, відео та PDF-файлів.

Символ отримав назву “Значок прозорості”. Він доступний у продуктах Adobe типу Photoshop і Premiere. При наведенні на значок з’являється інформація про автора, використаний інструмент ШІ та інші дані про створення контенту.

Значок розробили в рамках коаліції C2PA, мета якої – створення стандартів перевірки автентичності контенту. До C2PA входять Microsoft, Intel та інші технологічні компанії. Найближчими місяцями вони також почнуть використовувати цей символ для маркування контенту від ШІ.

Прийняття значка не є обов’язковим для компаній і користувачів. Вони можуть вирішувати, застосовувати його чи ні для позначення матеріалів, створених за допомогою інструментів ШІ

Джерело theverge

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше