Безпілотник Natilus радикально знизить ціни на вантажні авіаперевезення

Каліфорнійський стартап Natilus прагне створити вантажну авіацію нового покоління. Компанія розробляє N3.8T — безпілотний апарат з унікальною конструкцією, який перевозитиме на 60% більше вантажу, ніж традиційні літаки. У Natilus вже є необхідні патенти та партнерські угоди, а прототип безпілотника успішно пройшов перші випробування. Стартап має намір комерціалізувати свою пропозицію у другій половині цього десятиліття.

Як зазначає New Atlas, сучасна галузь вантажоперевезень умовно ділиться на дві категорії: авіаційні та морські перевезення. Перший варіант помітно швидше, але дорого обходиться постачальникам, в той час, як другий на порядок рентабельніше, але негативно позначається на ефективності ланцюжків постачання. Використовуючи безпілотні технології та запатентовану конструкцію, Natilus обіцяє створити універсальне рішення — таке ж швидке, як літаки, але значно дешевше.

«З точки зору вантажоперевезень це має сенс. Внутрішній обсяг у безпілотника на 50% більше, тому він подвоює кількість комерційних вантажів за рейс. Зі звичайними конструкціями вичерпаєте обсяг, перш ніж максимізуєте злітну вагу літака»,— пояснив гендиректор і співзасновник Natilus Олексій Матюшев.

Модель Natilus N3.8T стане першим повнофункціональним апаратом стартапу. Максимальна злітна маса безпілотника складе 8,6 тонни, дальність польоту – 1667 км, а вантажопідйомність – до 3,8 тонни. Нова конфігурація від інженерів Natilus забезпечить додатковий простір по всьому корпусу, тому компанії-клієнти зможуть розмістити практично вдвічі більше своїх вантажів всередині одного апарату. На додаток, розповіли представники Natilus, N3.8T створюватиме на 50% менше викидів CO2, ніж традиційні авіаперевізники.

Двомоторний турбогвинтовий літак поставляється з набором ПО для автономного польоту та дистанційного пілотування. На першому етапі комерціалізації компанія планує використовувати N3.8T для доставки невеликих посилок усередині США, після чого займеться виробництвом більших апаратів. У довгостроковій перспективі Natilus хоче створити модель 130T – вантажний літак, розрахований на міжконтинентальні перельоти дальністю до 8,2 тис. км.

Минулого року Natilus уклала угоду з Siemens про використання інженерного ПО від німецького гіганта для створення нових літаків, а на днях підписала угоду з оператором мережі безпілотних літальних апаратів Volatus Aerospace. У найближчі місяці Volatus отримає першу передсерійну версію N3.8T. Літак уже пройшов другий раунд випробувань в аеродинамічній трубі. Розробник прогнозує початок постачання першої серійної техніки на 2025 рік.

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше