Інновації у логістиці: Нова Пошта розглядає використання ШІ, щоб клієнти могли створювати накладні голосом

Нова пошта, найбільша приватна служба доставки в Україні, вивчає можливість створення накладних за допомогою голосу і технологій штучного інтелекту.

“Ми думали над технологією, яка допоможе клієнту створювати голосом накладну. Але наразі не знайшли правильного рішення, хоча ми провели багато тестів з цією функцією і поки що голосом створювати накладну довше, ніж у мобільному застосунку чи у відділенні”, – розказали в компанії.

Інший напрямок використання штучного інтелекту, над яким думають в НП, – це полегшення отримання внутрішньої інформації для працівників.

“Ми хочемо спростити для них використовування бази знань, яка є в компанії, документообіг та доступ до будь-якої інформації, яка є всередині НП”, – розказала НП.

Щоб відпрацювати різні можливості штучного інтелекту, Нова пошта проводила відкритий хакатон інновацій. Він зібрав 18 команд розробників, які шукали рішення на базі ШІ для покращення клієнтського сервісу. В результаті хакатону було відібрано п’ять українських команд, з якими компанія розпочала співпрацю у цій галузі.

Джерело liga

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше