Клієнтам «Нової пошти» стала доступна функція управління кур’єром

“Нова пошта” надала своїм клієнтам можливість самостійно визначати дату і час прибуття кур’єра. З опублікованого логістичним оператором у Facebook повідомлення випливає, що для цього достатньо скористатися функцією “Перенести доставку”.

Вона дозволяє зміщувати отримання поштового відправлення на зручну дату і час. Клієнти “Нової пошти” більше не залежатимуть від графіка роботи кур’єра. Це дасть їм змогу планувати день на власний розсуд.

Платити за перенесення доставки не потрібно. Послуга надається “Новою поштою” на безоплатній основі. Її можна замовити на сайті логістичного оператора, у мобільному додатку або через центр підтримки. При замовленні послуги через додаток необхідно дотримуватися такого алгоритму дій:

  • Відкриття трекінгу відправлення.
  • Вибір віджета “Меню”
  • Вибір “Перенести доставку”
  • Введення телефонного номера для авторизації.
  • Підтвердження особи за допомогою коду з SMS-повідомлення.
  • Вказівка дати та часу.
  • Підтвердження замовлення.

На початку березня “Нова пошта” дозволила клієнтам відправляти посилки через поштомати без пакування. Кур’єри логістичного оператора упаковують їх самі.

Джерело Нова пошта

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше