З’ясувалося, що Японія вирішила проблему 5G та авіації ще рік тому

У США продовжуються спроби вирішити конфлікт між представниками авіаційної галузі, які побоюються, що прилади на літаках не зможуть коректно працювати в зоні дії 5G-мереж сантиметрового діапазону, та індустрії мобільного зв’язку, яка хоче зберегти за собою дану ділянку спектру. Оператори створюють буферні зони навколо аеропортів, а світові авіакомпанії скасовують деякі рейси за американським напрямом. Як з’ясувалося, у Японії цю проблему вирішили ще рік тому.

Японський Дослідницький інститут електронної навігації (ENRI) опублікував 21-сторінкове дослідження, матеріали якого у березні минулого року було передано Міжнародній організації цивільної авіації. У документі наводяться описи випробувань за участю радіовисотомірів виробництва Rockwell Collins та Honeywell – ці компанії є постачальниками обладнання для літаків Boeing та Airbus.

За результатами випробувань японські вчені зробили висновок, що для відсутності перешкод на авіаційному устаткуванні достатньо кількох простих запобіжних заходів: виділити як мінімум 60 МГц захисної смуги в діапазонах мобільних операторів, забезпечити буферну зону з розрахунку висоти менше 400 м від нижньої точки літака, а також направити випромінювачі у бік землі, щоб імпульси не піднімалися вище горизонтальної лінії базових станцій. Нагадаємо, нещодавно профільні європейські та британські регулятори заявили, що не бачать у 5G-обладнанні жодної загрози для авіації.

Джерело The Register

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше