Tesla потрапила у великий скандал: на нові автомобілі свідомо встановлювали дефектні деталі – Reuters

Tesla звинувачувала клієнтів у неправильному використанні транспортних засобів та попередньому пошкодженні компонентів підвіски та заперечувала відповідальність за несправності деталей, хоча від початку знала, що деякі компоненти несправні.

Про це йдеться у великому розслідуванні Reuters.

Розслідування починається з історії клієнта з Великобританії, який купив нову Tesla Model Y 2023 випуску. Лише через день після того, як йому доставили свій перший електромобіль, він їхав на низькій швидкості до свого району, коли він раптово втратив контроль над кермовим керуванням під час повільного повороту. Передня права частина підвіски електромобіля вийшла з ладу після пробігу менше ніж 200 км.

Потрібно було близько 40 годин роботи, щоб відремонтувати підвіску та замінити рульову колонку, а також виконати інші ремонтні роботи, внаслідок чого загальна вартість становила понад 14 000 доларів. Tesla відмовилася покрити ремонт за гарантією, звинувативши у пригоді «попереднє» ушкодження. Це лише один випадок, коли проблеми з підвіскою торкнулися автомобілів, що ледь зійшли з конвеєра, а також електромобілі марки Tesla, яким було менше двох років.

Ще одна історія сталася із клієнтом Model 3 у США. Проїхавши менше 25 000 км приблизно за рік володіння, електромобіль після аварії опинився у ремонтному центрі Tesla у Брукліні, Нью-Йорк. У звіті про ремонт технік написав: «Переднє колесо відвалилося під час руху на автопілоті зі швидкістю 90 км/год».

У розслідуванні Reuters не згадується, чи був відремонтований автомобіль, але в результаті стало відомо, що клієнт відмовився платити за ремонт, враховуючи, що електромобіль був проданий на аукціоні через кілька місяців без переднього правого колеса.

У період з січня 2021 року до березня 2022 року Tesla замінила верхні важелі підвіски приблизно на 120 000 автомобілів по всьому світу, йдеться в аналізі Reuters, при цьому американський автовиробник оплатив більшу частину ремонту за гарантією. Однак приблизно 31 000 власників старих автомобілів, у яких виникли проблеми з підвіскою, довелося платити за ремонт зі своєї кишені.

У Норвегії, країні, яка відома лідерством у гонці впровадження електромобілів, колишні менеджери з обслуговування та технічні фахівці Tesla розповіли, що виробник порадив їм перекласти вартість частих і повторюваних збоїв на клієнтів, щоб скоротити гарантійні витрати та витрати на ремонт ділової репутації, починаючи з 2017 року. року.

“Тепер нам потрібно перестати нести нісенітницю”, – сказав один менеджер з обслуговування, який стверджує, що був змушений піти з компанії. Сервісний технік звільнився з роботи через рік через цю проблему. “Я не робив нічого, крім постійної заміни цих важелів управління”, – сказав він агентству Reuters.

Крім важелів управління, у Tesla були проблеми з півосями та кермовими колонками, причому клієнтам іноді доводилося платити за ремонт понад 4000 доларів, хоча автомобілі все ще були на гарантії.

Джерело t4

Ви читаєте незалежне україномовне видання "SUNDRIES". Ми не належимо ні олігархам, ні депутатам. Отож ми потребуємо Вашої підтримки для розвитку та збереження незалежності. Підтримайте нас!

Цей веб-сайт використовує файли cookie, щоб покращити ваш досвід. Ми припустимо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися, якщо хочете. Прийняти Читати більше